Etykiety

6.09.2013

Angielski fiszki Konwersacje dla zaawansowanych


Udoskonalanie języka angielskiego nie ma u mnie końca. Niemałą satysfakcję daje mi nauka języków na coraz bardziej zaawansowanych stopniach.  Przez ostatnie trzy tygodnie z uporem maniaka testowałam fiszki  z konwersacjami dla zaawansowanych wydawnictwa Edgard. Malutkie, mieszczące się w torebce pudełeczko zawiera 500 fiszek, dzięki którym pogłębimy naszą wiedzę z takich dziedzin jak polityka, środowisko, osobowość, szkoła, pieniądze czy wygląd zewnętrzny.

Mimo, że od kilku ładnych lat dość pilnie uczę się angielskiego, niektóre ze słówek były mi całkowicie nieznane. Ich użycie poparte jest bardzo specjalistycznymi zdaniami z dziedziny chociażby polityki, która zwyczajnie nie leży w kręgu moich zainteresowań.  Metoda nauki z fiszek już od bardzo dawna cieszy się u mnie dużym zaufaniem. Jednak korzystając z tej metody nie można zapominać o systematyczności.  Jak wyglądała moja nauka?


  • Starałam się uczyć z fiszek codziennie (nie zawsze mi to wychodziło)
  • Każdego dnia zakładałam opanowanie 20-30 fiszek, w zależności od tego, ile z nich było mi już wcześniej znane.
  • Naukę w kolejnych dniach zaczynałam od powtórki materiału, po czym przechodziłam do nowej partii.
  • Fiszki całkowicie przeze mnie opanowane lądowały za niebieską zakładką "Umiem". Te, które nadal sprawiały mi kłopot, zostawały w przegródce "Uczę się".
  • Wraz z postępem nauki coraz więcej fiszek lądowało za zakładką "Umiem".



Do pudełka z fiszkami wydawnictwo Edgard dołączyło program  na malutkiej płycie CD. Program o nazwie Aktywny Trening pozwala na sprawdzenie swoich umiejętności, zdobytych podczas tradycyjnej nauki. Jeżeli mamy problemy z wymową, lektor na płycie rozwieje wszystkie wątpliwości. Ja zrezygnowałam z pomocy programu, chociaż z pewnością dla większości będzie świetnym dodatkiem do całości.

Za fiszki dziękuję Wydawnictwu Edgard

1 komentarz:

  1. Hmmm... lubię się uczyć języków, ale fiszki przydały mi się jedynie do nauki czasowników nieregularnych ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...