Etykiety

11.24.2010

19 lat....


24.11.1991 [*]

7 komentarzy:

  1. Pamiętam ten dzień, przed telewizorem po kąpieli , Panorama. I ta smutna wiadomość. Był wybitnym artystą, który odszedł za wcześnie...az szkoda myśleć jakie jeszcze piękne piosenki by napisał...

    http://lotta-kronika-pachnacych-kartek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Show must go on...
    Inside my heart is breakin'
    My make-up my be flakin'
    but my smile - still stays on...

    Bardzo często ta piosenka jest moim hymnem. Słowa pasują do mojego życia jak ulał.

    Dragonella
    blog-dragonelli.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż tyle?? Nie jestem i nei byąłm specjalną fanką freddy'eg, natomiast ten czas, kiedy umarł byl dla mnie dośc szczególny- wczesne lata licealne. Zaskakujące, że to było tak dawno temu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam wtedy 3 latka, więc tego nie pamiętam. Ale moi rodzice doskonale. Mój tata zresztą jest ogromnym fanem Freddiego. Chyba nawet większym niż ja.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...