Etykiety

6.27.2009

Nowy stosik:-) Wakacyjnie


Z góry przepraszam za jakość;-) Książeczki czekały na mnie na poczcie.
1."Księżycowa klatka" Linda Holeman
2."Na piaskach pustyni" Rosie Thomas
3."Morze utraconej miłości" Santa Montefiore
4."Przygoda z owcą" Haruki Murakami
5."Shantaram" Gregory David Roberts


Dla mnie już w pełni rozkręciły się wakacje. Parę dni spędziłam u narzeczonego, wdychając świeże powietrze... ahh zapach lasu i łąk;-) Docenia się to szczególnie, kiedy mieszka się w takim mieście jak Łodź:-) Mam tyle planów na wakacje , że aż kupiłam ładny notatnik w celu planowania poszczególnych dni. Tyle książek do przeczytania, tyle ciekawych miejsc do zwiedzenia, filmów i spektakli teatralnych do obejrzenia, spotkania ze znajomymi, nauka języków , eksperymenty kulinarne no i przede wszystkim długieee spanie;-)
Życzę wszystkim udanych, ciepłych, i rozwijających wakacji:-)



kto pierwszy do tamtego drzewa? 3...2...1...START!:-)

3 komentarze:

  1. Śliczny stosik :) Zazdroszczę tak leniwych wakacji, u mnie wakacje miną pod znakiem praktyk zawodowych. Miesiąc w dwóch różnych miejscach :). Za to w sierpniu planuję remont i krótki urlop. Może w końcu uda mi się wymienić meble, więc jesień upłynie na zapełnianiu wolnych półek w regale :)
    Magrat

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Gratuluję. A plany wakacyjne masz bardzo ambitne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała Kolmanka:) Wszystko zaplanowane, zapisane i...założę się że co do chwili zostanie zrealizowane.Pozdrowionka:**
    Gargamelka
    PS.tu sie podpisuje bo jakies jaja na tym portalu z tym podpisem:p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...