Etykiety

12.17.2012

"Angielski Testy gramatyczno-leksykalne dla zaawansowanych"

Długo marzyłam o tej pozycji i wreszcie się doczekałam. Testy gramatyczno-leksykalne dla zaawansowanych (poziom C1-C2) sprawdzają przede wszystkim znajomość gramatyki (m.in passive voice, modal verbs, perfect infinitive czy inversion), a w drugiej kolejności leksykę.

"Angielski Testy gramatyczno-leksykalne dla zaawansowanych" zawiera 200 ćwiczeń wraz z kluczem odpowiedzi, znajdującym się na końcu książki.  Co ważne teorię należy przyswoić sobie wcześniej, ponieważ książka jej nie omawia. Jest zatem idealna do podsumowań i treningu przed ważnymi egzaminami na studiach, przed rozszerzoną maturą oraz przy podejściu do egzaminu na certyfikat CAE oraz CPE.

Z ogromnym zapałem i niemałą determinacją rozwiązywałam kolejne testy i z miesiąca na miesiąc widzę coraz większe postępy. Ci, którzy uczą się gramatyki języka angielskiego od kilku lat, dobrze wiedzą, że wcale nie jest taka prosta, a wyjątki mnożą się na każdym kroku. Warto więc sięgnąć po pracę specjalistów i całkowicie zaufać im w kwestii doboru ćwiczeń.

Jestem ogromnie zadowolona z faktu posiadania tej książki oraz tego, że wydawnictwo Edgard zaczęło od jakiegoś czasu wydawać podręczniki do nauki języka angielskiego na poziomie C1 i C2. Po cichu liczę na książkę, która w całości przygotowywała by samouka do egzaminu CAE/CPE. Takowa pozycja znajduje się w ofercie wydawnictwa jedynie na poziome First Certificate. Mam nadzieję, że niebawem to się zmieni.

Do książki można zajrzeć tutaj

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Edgard

6 komentarzy:

  1. Mam ten tytuł, ale o poziom niżej i naprawdę go sobie chwalę, więc i po ten pewnie prędzej czy później sięgnę ;) Też mi się marzy kurs do CAE od Edgarda i mam nadzieję, że niedługo się pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba napiszę maila do wydawnictwa z takim pytaniem:)

      Usuń
  2. Ja na razie uczę się z materiałów do FCE, ale chciałabym kiedyś wejść na tak wysoki poziom, jak Ty i zastanawiać się nad CAE. Skoro zachwalacie testy, przyjrzę się tym na poziomie B1-B2, bardzo by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wcale nie mam wysokiego poziomu. Cały czas jestem na C1 i nawet studia za granicą nie przekonują mnie o lepszej znajomości języka angielskiego. Wiecznie coś mi umyka z głowy.

      Usuń
  3. Mam ten sam tytuł, tylko na poziomie B1-B2 i jest naprawdę przydatny. Bardzo pomaga w utrwalaniu gramatyki i mam nadzieję, że za kilka lat sięgnę po wersję C1-C2 ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...