Etykiety

5.27.2012

Niedzielnym popołudniem

Dawno nic nie pisałam. Od dziś powracam już na pełnych obrotach. Po moim ostatnim spadku formy, załapałam taką motywację do nauki i pracy, że zapomniałam o całym świecie. Dziękuję Wam za pokrzepiające komentarze. Najbliższy tydzień przedstawia mi się mało ciekawie, z powodu niezliczonych zaliczeń, egzaminów na obu uczelniach. Już dawałam radę w takich sytuacjach, więc jestem pewna, że i tym razem pójdzie dobrze ;)

Jeszcze dziś na blogu zamieszczę recenzję filmu lub książki. Nie zdecydowałam jeszcze, jaką zachować kolejność.

Póki co zamieszczam Wam bardzo oryginalny i energetyczny utwór (o Łodzi, mieście w którym przyszło mi żyć) Comy, na której koncercie byłam tydzień temu. Oj się działo:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...