Etykiety

11.30.2011

"Riding the Bus with My Sister " (2005)

Opis z filmwebu:

"Po śmierci ojca niepełnosprawną umysłowo Beth Simon opiekuje się jej siostra Rachel, ceniony nowojorski fotograf. Początkowo Rachel próbuje zmienić przyzwyczajenia Beth, z czasem jednak przekonuje się, że jej sposób na życie ma swój urok. Wspólnie podróżują autobusem- podczas tych wypraw nawiązują nowe znajomości, a Rachel poznaje smak prostego życia. W role sióstr wcieliły się Andie MacDowell ("Seks,kłamstwa i kasety wideo", "Cztery wesela i pogrzeb") oraz Rosie O'Donnell ("Bezsenność w Seattle", "Flinstonowie")."

Nie wiem dlaczego ten film jest tak mało znany. Ja dowiedziałam się o nim oglądając moje najcudowniejsze Gilmore Girls. Lorelai opowiadała Luckowi o tym filmie. Mówiła, że to ten rodzaj filmu, którego nie należy oglądać w samotności. Obejrzałam go dobry tydzień temu, a cały czas nie mogę uwolnić się od niektórych obrazów. Chodzą za mną jak cień i przypominam je sobie w ciągu dnia. To urocza i ciepła komedia obyczajowa, może troszkę ocierająca się o dramat. Beth jest postacią tak zdumiewającą, uroczą i pozytywną, że przez prawie cały film uśmiech nie schodził mi z twarzy.

Poniżej zamieściłam Wam króciutką zapowiedz.

2 komentarze:

  1. Słyszałam o tym filmie, ale nie miałam okazji go zobaczyć. Muszę nadrobić skoro warto :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...