Etykiety

12.05.2009

W sobotni, grudniowy wieczór...

Po pierwsze muszę pokazać Wam moje dwie nowe pociechy. A całą winę zwalam na posiadaczki blogów "Zacisze literackie" oraz "Kącik książek". To właśnie na tych wspaniałych blogach przeczytałam wciągające recenzję na temat tych książek. Przy zakupie dostałam małą książeczkę promującą książkę " Hakawati". Jest w niej 18 pierwszych stron powieści oraz gazetkę poświęconą książce "Mikołajek". Tak na prawdę, jak widać, to nie moja wina:)
Dzisiaj mam dzień totalnego lenistwa. Po całym, ciężkim tygodniu postanowiłam o siebie zadbać. Maseczki na twarz, balsam na ciało itp. Raz kiedyś trzeba, prawda?
Wczoraj odbył się zlot "Łódzkich Winiarzy", na którym byłam z narzeczonym. Smakowałam takie wina, o których istnieniu nigdy nie słyszałam. Oczywiście trunki były domowymi wyrobami. Piłam wino miętowe, miodowe, z płatków róży, kawowe i wiele wiele innych. Nawet było wino z marchewek. Dosyć ciekawy eksperyment, przyznajcie sami. Zaraz uciekam od monitora, by pogrążyć się w lekturach i ciekawych filmach.
ps: od paru godzin słucham świątecznych piosenek. Już chce poczuć magię świąt:)

5 komentarzy:

  1. wSTRĘTNE BLOGERKI TAK KUSZĄ!!! :P
    Ależ oczywiście,że nie Twoja wina- nałogi tak już mają,że nas zwyciężają. Hehe.
    Chętnie spróbowałabym wino kawowe :) nie znam si na winach. Wiem tylko,że lubię zerwone wytrawne i nie cierpię słodkich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również kiedyś wiedziałam, że lubię czerwone a inne nie bardzo. Od kiedy mój narzeczony interesuje się winem, wiedzy mojej troszkę przybyło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie poczuwam się do winy,a wręcz cieszę się,że mój wpis zachęcił Cię do śignięcia po tę książkę.Taka już jestem perfidna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och... nawet nie wiedziałam, że będę mieć na sumieniu czyjeś zakupy książkowe! ;) Cieszę się jednak, że moja recenzja powiastki pani noblistki zachęciła Cię do przeczytania "O kotach", to naprawdę sympatyczna pozycja :)
    Mój chłopak robi pyszne domowe wino :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe tak miejcie mnie na sumieniu! Należy Wam się hihi:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...