Etykiety

4.06.2012

Poznaj kraj z fiszkami

Czegoś takiego jeszcze nie było. Teraz dzięki fiszkom Wydawnictwa Cztery Głowy poznać możemy takie kraje jak Wielka Brytania, Hiszpania, Niemcy, Włochy i Francję. Ja przedstawię dziś Wam dwie pierwsze pozycje.

Fiszki Poznaj Wielką Brytanię
Malutkie pudełeczko z łatwością mieszczące się w damskiej torebce , a w nim 100 fiszek, na których autorzy umieścili ciekawostki i fakty dotyczące Wielkiej Brytanii - jej kultury, społeczeństwa, turystyki, zabytków czy kuchni. W środku znajdziemy też dwie zakładki: zieloną "umiem" oraz czerwoną "nauka". Ustawiamy je w pudełeczku tak, aby tworzyły przegródki dla fiszek "opanowanych" i tych, które jeszcze musimy przyswoić. Pomocne w nauce są także nagrania audio, do których kod znajduje się na zagięciu opakowania.

Jest to świetne połączenie zabawy i nauki. Fiszki nie tylko mi sprawiły radość. Moja mama i mąż urządzają sobie quizy i próbują prześcigać się w znajomości całych zdań i zwrotów. Poziom zaawansowania to A2-B1, także nieomal każdy może z nich korzystać.

Na przykładowej fiszce po stronie "polskiej" znajduje się zdanie:

"Por, żonkil i czerwony smok to narodowe symbole Walii."

Kiedy odwrócimy fiszkę na drugą stronę odnajdziemy zdanie:

"The leek, the daffodil and the red dragon are the national emblems of Wales."

Uważam, że może być to genialny prezent dla najbliższych i to za niecałe 8zł

Fiszki Poznaj Hiszpanię

W pudełeczku znajdziemy 100 fiszek z ciekawostkami, dwie przegródki oraz kod do nagrań. Przy okazji poznawania kraju Corridy, uczymy się nowych słówek. Całe fiszki przerobiłam w kilka chwil i mam już ochotę na poznanie kolejnych krajów właśnie tym sposobem. Bo nie wiedziałam co to jest turron, zambomba czy jak wyglądają święta Wielkanocy w Hiszpanii. Całość na poziomie zaawansowania A2-B1.

Uważam, że to jednak z ciekawszych i innowacyjnych sposób nauki języków obcych, a przy tym zaskakujący sposób na poznanie interesującego nas kraju, zarówno od strony geograficznej, kulturalnej, społecznej i kulinarnej.

10 komentarzy:

  1. Wyglądają rewelacyjnie i są na pewno czymś innym. W dodatku cena nie jest wygórowana, więc myślę, że się za jakiś czas skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już mi się podobają:) Ciekawa jestem wersji niemieckiej - widziałaś ją może, żeby podać jakiś przykład?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie niestety nie widziałam. Ale możliwe, że kupię wszystkie, bo taka cena tylko zachęca:)

      Usuń
  3. O proszę :) Ty recenzowałaś Anglię i Hiszpanię a ja Francję :) Muszę przyznać, że fiszki strasznie mi się spodobały i jestem w trakcie nauki, już w połowie drogi do sukcesu! :)

    Wesołych i spokojnych świąt Zmartwychwstania Pańskiego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Francję się czaje:) Trochę poniewczasie,ale dziękuję za życzenia:)

      Usuń
  4. Uwielbiam naukę z fiszek. Ten zestaw wygląda bardzo ciekawie, to świetna sprawa kiedy można uczyć się języka i jednocześnie liznąć trochę kultury:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na dodatek pudełeczko jest malutkie i mieści się wszędzie.

      Usuń
  5. Fiszki tej firmy są świetne. Nieźle wykonane i przystępne cenowo. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę się pod tym podpisać każdą kończyną!:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...